Skip to content

Award + tag lg…

May 9, 2009

@ rules…
1. Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda..
2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini..

Fa

– die kate die cumel
– slalu buzz aku time aku tgk jdrama
– bdk erat
– penah gitau aku yg die penah confess kt seseorg n direjek….cyan…
– penulis fts yg brimaginasi tinggi

Eida

– bkl ustazah
– ske kanak2
– avatar ym die high heels
– slalu tnye psl kom kt aku
– muke cam ex-classmate aku

p/s: sape lg huh yg bg award kt aku neh…? =.= sori kalo name korg xde…tp korg ttp bes! huhu…

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

– name ku arep
– umo 18 taun pd 18/7/2009
– dok sri lalang, kluang, johor
– adek bradik 9 org (include me)
– ske mkn tp xgemok2 gak…

– ske on9 tp xleh slalu sbb adek bradik laen nk on9 gak…huhu…
– akan mlnjutkn pljrn ke kmj isnin ni
– plek2 sket
– ensem sket
– ade sket alahan kpd habuk

Anda perlu memilih orang penerima award dan describe tentang mereka.

ITU KAMU!!! (yg blom dpt jela…)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

AWARD FROM EJUDIN

anugerahkan award ni kat org yg mesra & berinspirasi

syafeeq, fa, areefah, norkhalida azmi, afnan-kun, asked(bkn name sbnr), iza-chan, serunai a.k.a serunai,

n sume bdk2 republic 1991~

+

KAMU!!

p/s: akhirnye brjaye sgle utang tlh diselesaikn…=.=”

No comments yet

Leave a Reply

